Öka ämnesomsättningen

Igår lånade jag ju lite böcker på bibblan, men inte bara om anatomi utan en bok om fettförbränning kom med. På sistone har jag haft jättestora problem med att gå ner i vikt, trots massa träning. Och boken jag lånade förklarade varför! Den var så bra att jag redan har plöjt igenom den. Jag har troligen en alldeles för låg ämnesomsättning (eller, jag vet det, jag äter ju Levaxin) så nu ska jag öka den. Hur? Med rätt mat! Med rätt mat menas sådan mat som får igång systemet och enbart naturlig mat. Plus att jag ska äta mer ofta än innan. Den här veckan blir det en kom-i-gång-vecka utan laktos, gluten, konstiga ämnen etc etc. Det kommer nog gå bra :) Och det bästa är att jag kan äta hur mycket jag vill! Det finns inga restriktioner.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback