Ledig vecka

Eftersom jag tog examen i fredags och min anställning inte börjar förrens den 1 februari betyder det att jag har massa ledig tid att fördriva! Men jag har redan slut på ideér... Har varit och lånat lite böcker på bibblan dock så jag kan fräscha upp minnet i anatomin.

Tyvärr jobbar A hela veckan så vi kan inte hitta på saker heller. Plus att han har plugg. Vi skulle kunna ställa klockan lite tidigare på mornarna för att göra saker då, men face the fact, det gör man inte.

Idag är det i alla fall ridning på schemat, precis som på onsdag. Och imorgon tänkte jag bege mig och köpa ett par nya arbetsskor. Mycket mer finns inte inplanerat. Så har ni tid att ses, let me know :) Annars ska jag bara vila och njuta av lite ledighet.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback