Födelsedagsfirande

Dagen har varit bra, men seg. Åkte till Stinsen och införskaffade mig ett par nya arbetsskor på Löplabbet. Ett par rosa! Sjukt skönt, lätta och de andas bra :) Tror de kommer bli toppen. Sen åkte jag och A och köpte en ny ryamatta till vardagsrummet, vi har varit utan sen i somras... En beige/vit blev det och det ser bra ut! Sen däckade jag hemma och sov djupt :P Fortfarande seg så det var väl ingen vidare bra idé... Eftersom jag ska åka till Bergshamra och fira E! Men min plan är att först ta mig till ICA och köpa godis så jag får en liten energikick (och jag tänkte då träna lördag och söndag på gymmet).

Nästa vecka börjar jag jobba, heltid som sjuksköterska! Taggad men det ska inte bli kul att gå upp så där tidigt igen... Dags att börja vända tillbaka dygnet.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback