Examensmiddag

Idag är det sista dagen i skolan (okej, jag var hemma) men ikväll blir det examensmiddag med klassen! Vi är ett gäng som har styrt upp det hela och jag hoppas verkligen att det kommer att bli bra! Det börjar med mingel och välkomstdrink, sen blir det trerätters middag för att avslutas med dansgolv och bar :) Det kommer bli kul! Tänk att jag är helt klar nu...

Så dagen kommer att spenderas med förberedelser, mest inför middagen ikväll, men även inför fredagen. Dock ska jag säga att jag fick väldigt mycket gjort igårkväll; bland annat strök jag alla kläder :) Men innan jag helhjärtat ska gå in för festen ska jag och A bege oss till centrum där han ska klippa sig och vi ska äta lunch.

Igår fick jag förresten ett ryck. Vi har bott i den här lägenheten i 11 månader men inte fått upp gardiner för jag har velat köpa nya (men inte hittat de jag vill ha) men igår insåg jag att vi inte kan vara gardinlösa. Så helt plötsligt har både sovrum och kök gardiner! Fast de gamla. Måste hitta nya snart.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback