Dags att börja gymma igen

Sen jag fick lunginflammation i november har jag inte varit på gymmet mer än kanske 3 gånger. Det beror på sjukdomen men också för att jag har släpat på andra sjukdomar efter det och att jag har varit lite lat. Men efter ett par veckor av svullande i mat och godis fick det vara nog. Idag var jag återigen på gymmet och sprang och tränade styrka. Det var riktigt skönt :) Ännu skönare är det nu efteråt! Planen är att jag ska dit imorgon igen. Vi får se vad min hängivelse säger.

Gårdagen hemma hos E var mycket trevlig. Trevligt folk och en trevlig hund! :D Drog dock tidigt för jag fick skjuts hem, det är lite drygt att ta sig från Bergshamra till Väsby mitt i natten annars... Jag var dessutom sjukt trött! Somnade som en sten :)

Ikväll jobbar A (som vanligt...) så jag drar till familjen och snyltar på mat och sällskap.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback