Dagen efter

Gårdagen var riktigt rolig och mycket trevlig. Dock lång, jag vaknade vid 6 och gick och la mig vid 3:30, nästan ett dygn senare. Men det var det värt!

Dagen började med att jag och E fixade frisyrerna hos hennes syster som är frisör. Sedan åkte vi in till skolan för att fotograferas och mingla. Det var sista gången jag var i skolan! Iallafall på väldigt länge. Efter det åkte vi till ett fik vid Odenplan för att vänta på ceremonin som var i Gustav Vasas kyrka där. Sen var ceremonin igång! Det var pirrigt och vackert. Efter ca 1,5 timme (kändes som det gick mycket fortare) var allt över och vår klass hade tagit examen! Vi åkte hem och förberedde för att släkten skulle komma vid 17-tiden. Det blev italiensk buffé med tårta och kaffe. Vid 20-tiden åkte jag och A hem till oss för att ha fest för vännerna! Det var sjukt trevligt och himla kul att så många kunde komma! Det var lugnt och sansat och alla minglade runt. De sista gick vid 3-tiden och äntligen fick jag lite välbehövlig sömn :)

Jag bjuder för en gångs skull på en bild


Några av mina fina klasskamrater + jag!

Idag har jag sovit ut, ätit rester av pastasalladen hos mamma och laddat upp bilder från middagen och examensdagen :) Så värst mycket mer ska jag inte göra eftersom jag städade i natt! Lite dammsugning blir det bara.

Nu är jag sjuksköterska!!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback