Helt slut!

Tre dagar på nya jobbet, sen är jag helt slut :) Kanske inte av ett högt tempo (även om det har varit mycket att göra!), snarare alla dessa intryck. Och det lär ju ta ett par veckor till innan allt känns tryggt. Det känns väldigt bra att ha 4 veckors inskolning :) De två senaste dagarna har jag mest försökt hälsa på alla, få rätsida på rutiner, lärt mig hitta... Och sen självklart deltagit i arbetet! Absolut inte i full skala men mer och mer. Jag tror det här kan bli bra :) Idag är jag dock helt slut efter en rörig torsdagskväll och en halvrörig fredagsdag. Som tur var är jag ledig i helgen! Så nu funderar jag starkt på att gå och lägga mig. Det eller göra en skål popcorn och kolla på Bröllopsduellen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback