Hej

Skälet till att jag inte bloggar just nu är att jag aldrig orkar/har tid att sitta vid datorn. Ett resultat av inskolning på nya jobbet. Det är kul men sjukt krävande att vara ny. Är det inte utbildningar så är det möten eller så är det hårt jobb. Så jag slocknar helt enkelt när jag kommer hem. Kul va?! Förhoppningsvis blir det bättre snart :)

Jag är på bra humör ganska ofta nu! För det börjar bli VÅR! Och ingen älskar våren mer än jag! Jag kan överleva en hel vinter på tanken när man för första gången kan gå till affären på kvällen i bara kofta, utan att frysa, och det inte är mörkt! Då ler jag :) Och snart tror jag nog att vi är där! :D

I helgen är jag ledig, thank God. MYCKET välbehövligt. Veckan har nämligen bestått av utbildning, utbildning och utbildning. Och på det jobb och jobb. Och det sista som hände idag var... tam tam tam.... Utbildning! Sista timmen en fredag innan helg... Inte smart. Men det var matnyttigt! Vi har faktiskt fått en sjukt bra inskolning. :)

Imorgon ska jag träna lite (en annan sak som blir lidande) och sen kommer V och V över för middag och Melodifestival! Sjukt mysigt! A jobbar som vanligt, honom ser jag inte så mycket av :( Våra scheman har krockat iprincip så mycket det går. Tur att det bara är för en kort period.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback