Börjar jag bli sjuk?

Mår inte särskilt bra idag. Tempar lite grann men inte så att man kan kalla det feber. Mår illa och har ont i halsen... Vaknade dessutom i natt av att jag hade ont i halsen :S Börjar jag bli sjuk? Jag kan inte/får inte/har inte tid att bli sjuk. Så jag hoppas inte det...

Idag är jag ledig. Skönt när jag mår halvtaskigt. Ska försöka plugga lite och ikväll ska jag och A på middag med fina S :) Det blir Texas Longhorn! Ska bli superkul.

Annars händer inte så mycket. Hade termin-1 studenter på avdelningen igår. Jag tycker verkligen att det är kul att lära ut saker! Kanske ska jag bli lärare nån gång... :) Det gick i alla fall bra. Jag och A visade dem KTC, akuten, kopplade upp A mot en monitor (visade puls, blodtryck och EKG), pratade med dem, visade dem runt... Ja, lite sånt. Hoppas de uppskattade det!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback