Sötast

Åååh, kan inte sluta tänka på min underbara pojkvän. =) Han är den bästa! Han skulle upp runt halv sex i morse och jobba, då ligger han och håller om mig och när han till sist måste gå pussar han mig och säger "hej då darling". Är det inte uuuunderbart! Han är sötast! =D Jag bara kuttrar. =) Han slutar sitt förbaskade jobb om en kvart, jag funderar på att gå dit och vara hemma när han kommer hem, det var jag igår och han blev jätteglad. =D "Något jag kan vänja mig vid" påstod han. Gullunge. =) Så glad att jag har dig. Även om du är en liten spelnörd. =P Men jag ska nog få dig på andra tankar. ; ) Haha.

Nu är jag i alla fall back från min korta sjukperiod för den här gången. Fortfarande lite slö, men det blir bättre. Känner mig lite sprallig. =) Alltid ett bra tecken när Emelie är sprallig. Wiiiie. Saknar bara A att hålla om. =) Då blir jag 100 % frisk tror jag. =)

See you på ICA imorgon. Haha. 11-19 pass. Jag är nog lite konstig och diggar att jobba. Hmm. =)

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback